Emakina neemt intrek in Royale Belge

Het is zover: Emakina heeft zijn intrek genomen in het Royale Belge, een iconisch gebouw in een prachtige groene omgeving. Voortaan heten we onze teams en klanten welkom in deze nieuwe thuis, midden in een dynamische buurt met tal van voorzieningen. Bovendien biedt deze verhuizing een uitstekende gelegenheid om ons als bureau nog meer in te zetten voor de bescherming van het milieu.

Het Royale Belge, een icoon van geïnspireerd en inspirerend design

Na meer dan 20 jaar in de Middelburgstraat 64 heeft Emakina.BE afscheid genomen van de plek waar het bureau internationaal doorbrak, om aan een nieuw hoofdstuk te beginnen in het Royale Belge, eveneens in Watermaal-Bosvoorde. Dat kruisvormige gebouw was ooit het hoofdkantoor van de gelijknamige verzekeringsmaatschappij en vormt al meer dan vijftig jaar een bijzondere verschijning aan de rand van het Zoniënwoud.

Een verhuizing die de toon zet voor de toekomst

Als creatief bureau voelde Emakina zich aangetrokken door de groene omgeving, het inspirerende ontwerp en het culturele prestige van het gebouw. Emakina zal het Royale Belge delen met andere bedrijven, zoals Puilaetco en Claeys & Engels, maar ook met tal van faciliteiten die voor iedereen toegankelijk zijn, van een hotel tot een sport en wellnesscenter.

Met deze verhuizing en onze recente integratie in EPAM slaan we een nieuwe bladzijde open in de geschiedenis van Emakina.BE, waarbij de prioriteit als vanouds ligt bij een optimale dienstverlening aan onze klanten.

Story image

De verhuizing naar het Royale Belge symboliseert een nieuw begin voor Emakina, dat zijn hoogwaardige digitale diensten verder wil uitbreiden om zijn klanten te helpen hun ambities waar te maken, niet alleen vandaag maar ook in de toekomst.

Over Emakina, an EPAM company

Emakina is een digitaal agentschap met wereldwijd bereik dat deel uitmaakt van Emakina Group,een van de toonaangevende digitale groepen van onafhankelijke digitale bureaus, met 26 kantoren in 18 landen in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Noord-Amerika. De groep werd overgenomen door EPAM Systems, Inc in november 2021. Als de ware ambassadeurs voor de 'User' plaatst Emakina hun noden en verwachtingen centraal bij elke digitale ervaring. Deze aanpak geeft Emakina's klanten en hun merken een bevoorrechte relatie met hun nieuwe leiders, de consumenten van de digitale tijd. Lees meer op www.emakina.group en volg ons op Twitter @EmakinaGroup

Emakina, an EPAM company
Bd du Souverain 25/6