Emakina ontwikkelt nieuwe webshop Bugaboo Business

Bugaboo, het van origine Nederlandse kinderwagenmerk, lanceert een nieuw online platform gericht op de B2B markt: Bugaboo Business. Emakina is als digitale partner verantwoordelijk voor het design en de bouw in Salesforce B2B Commerce Cloud. Met dit nieuwe platform speelt Bugaboo in op de behoefte om kleine en middelgrote retailers snel en veilig te bedienen.

Vernieuwde B2B e-commerce omgeving

Bugaboo geeft haar resellers via dit platform een compleet en actueel productaanbod en uitgebreide productinformatie. Ook kunnen ze eenvoudig orders plaatsen en krijgen ze via hun persoonlijke login een up-to-date inzicht in hun bestellingen. Nieuw is ook dat ze nu via dropshipping bestelde goederen direct bij de klant kunnen afleveren.

Gefaseerde internationale uitrol

Het platform is via een zakelijke login toegankelijk in Canada en de Verenigde Staten. De eerste resultaten en reacties zijn veelbelovend. Zowel de gemiddelde orderwaarde als de conversieratio zijn substantieel gestegen.

Rein Droog, Vice President Global IT bij Bugaboo geeft aan:

“Een snelle lancering was cruciaal om de groeiambitie van Bugaboo te realiseren. Binnen 10 weken gingen we live in de eerste twee landen.”

In 2020 heeft Bugaboo de ambitie om het platform wereldwijd uit te rollen in meer dan 40 landen, waaronder Nederland.

Emakina.BE Emakina Global Emakina.NL

Emakina, het User Agency

Emakina is een digitaal agentschap met een wereldwijd bereik dat deel uitmaakt van Emakina Group (een bedrijf van EPAM Systems Inc - NYSE: EPAM),een van de meest toonaangevende onafhankelijke digital agencies, met 26 kantoren in 18 landen in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Noord-Amerika.

Als ambassadeurs van de gebruikers plaatst Emakina de verwachtingen en eisen van de gebruiker centraal in elke digitale ervaring. Deze aanpak biedt de klanten van het agentschap en hun merken een bevoorrechte relatie met hun nieuwe leiders: de consumenten van het digitale tijdperk. Meer informatie vindt u op www.emakina.com.