Emakina wint 5 MarCom Awards

Uitmuntendheid in meerdere digitale ervaring

Digitaal agentschap Emakina zet zijn zegetocht in de internationale prijzenwereld voort. Deze keer sleepte het 6 prijzen in de wacht bij de MarCom Awards, een van de grootste en meest gerespecteerde creatieve wedstrijden ter wereld, georganiseerd door de Association of Marketing and Communication Professionals.

The User Agency wint platina met exclusieve juwelier Graff in e-commerce. Drie projecten veroveren goud: de e-commerce gamers-ervaring voor Fulllife, de opvallende kunsten-website van Bozar en de informatieve videoserie voor Walibi's megacoaster Kondaa. De jury gaf daarenboven ook nog een eervolle vermelding voor het innovatieve businessplatform van Nike en de Franse voetbalbond.

Platinum in e-commerce en B2C

Het e-commerce platform voor exclusieve juwelenmultinational Graff weerspiegelt met glans de exclusiviteit en wereldwijde luxe van het huis met de meest fabelachtige diamanten juwelen ter wereld. Door de kracht van Salesforce-technologie ten volle te benutten, creëerde het team van Emakina een website die het iconische familiemerk waardig is en die zijn wereldwijde voetafdruk verder uitbreidt.

Goud met Fulllife, Bozar en Walibi

Het Fulllife webproject won goud voor de manier waarop het de brug maakt tussen speelse hoogwaardige e-commerce en de cultuur van gaming en e-sports en daarbij de verwachtingen van spelers telkens overtreft (en als bonus creatieve gameswear verkoopt).

Een tweede Gold Award gaat naar Bozar, in de categorie 'Beste Kunst-Website'. Het elegante ​ intuïtieve online platform voor het vooraanstaande Brusselse Paleis voor Schone Kunsten combineert een single sign-on met vernieuwend kaartenbeheer en een rijke AI-gedreven omnikanaalervaring.

De informatieve videoreeks voor Walibi wint goud voor het inspirerend verhaal dat je leidt van een megacoaster naar de creatie van een mythe. Deze productie maakte deel uit van Emakina's Legend of Kondaa-campagne die sierlijk een website combineert met video's, radiocommercials en grafische ontwerpen.

Als toemaatje gaf de jury van de Marcom Awards ook nog een eervolle vermelding aan Emakina voor het businessplatform van de Franse Voetbalbond en zijn partner Nike. Op die ledenwebsite bestellen duizenden amateurvoetbalclubs vlot hun volledig gepersonaliseerde uitrusting, in een wereldwijd unieke, zeer performante én aangename klantenervaring. ​

Emakina.BE Emakina Global Emakina.NL

Emakina, het User Agency

Emakina is een digitaal agentschap met een wereldwijd bereik dat deel uitmaakt van Emakina Group (een bedrijf van EPAM Systems Inc - NYSE: EPAM),een van de meest toonaangevende onafhankelijke digital agencies, met 26 kantoren in 18 landen in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Noord-Amerika.

Als ambassadeurs van de gebruikers plaatst Emakina de verwachtingen en eisen van de gebruiker centraal in elke digitale ervaring. Deze aanpak biedt de klanten van het agentschap en hun merken een bevoorrechte relatie met hun nieuwe leiders: de consumenten van het digitale tijdperk. Meer informatie vindt u op www.emakina.com.