Priya Sonn versterkt Emakina Group als Director of Global Strategic Alliances

Emakina Group (Euronext Growth ALEMK) heet Priya Sonn welkom in zijn managementteam als Director of Global Strategic Alliances. Omschreven door internationale zakelijke media als 'Woman to Watch in Business' zal zij nu de strategische technologie-allianties van de groep verder uitbouwen. Emakina werk samen met leiders in bedrijfskritische technologieën rond digitale ervaringen, omnichannel en unified commerce-oplossingen, contentmanagement, marketing en platformen voor klantenbetrokkenheid.

Emakina Group wint verder aan belang als digitale partner van grote internationale organisaties. Daardoor groeien ook de allianties van de full-service-agentschapsgroep met zijn belangrijkste technologiepartners. Die positieve evolutie leidt nu tot de benoeming van mevrouw Sonn als Director of Global Strategic Alliances. Vandaag verenigt Emakina meer dan 1.000 talenten in 20 kantoren in 16 landen, die over de grenzen samenwerken aan bedrijfskritische projecten voor klanten in meer dan 50 landen.

Voor haar start bij Emakina deed Priya Sonn waardevolle internationale ervaring op in marketing- en partnermanagement bij verschillende informatietechnologie- en dienstenbedrijven. Op haar reis door de wereld van start-ups, agentschappen en systeemintegratoren bouwde ze met succes technologiepartnerschappen op in verschillende regio's. Hierdoor wordt ze nu in de sector erkend erkend als een van de jongste internationale leiders op het gebied van partnermarketing.

Voor Emakina Group zal ze haar banden met technologische leiders verder uitbouwen. Haar focus ligt daarbij op schaalvergroting, nieuwe klanten winnen en baanbrekende projecten realiseren voor veeleisende internationale bedrijven. Salesforce, Adobe, SAP, Fluent Commerce en commercetools zijn daarbij een aantal van de ‘best in breed’ partners van de groep. Mevrouw Sonn zal vanuit haar thuisbasis Londen verder ook contacten onderhouden en ontwikkelen in het Verenigd Koninkrijk, ter ondersteuning van de objectieven van Emakina.

"Ik ben enthousiast om deel uit te maken van dit zeer ondernemend team", zegt Priya Sonn. "Emakina verzet met de beste technologieën voortdurend de bakens voor het leveren van rijke gebruikerservaringen. Dat maakt het extra spannend om de partnerrelaties van de groep verder uit te breiden en te verrijken, samen met het diverse team van zeer getalenteerde experts in het bedrijf."

Karim Chouikri, CEO van Emakina Group voegt hieraan toe:
"We heten Priya van harte welkom in ons team. Haar expertise, agile assertieve stijl en haar doorzettingsvermogen passen bij onze ambitie als innovatieve internationale leider in de wereld van de digitale bureaus. Covid-19 geeft ons nieuwe kansen om onze klanten te helpen met gepaste antwoorden op hun veranderende omnichannel-, commerciële en zakelijke uitdagingen. Priya komt op het perfecte moment om onze strategische allianties in die context mee naar een hoger niveau te brengen.”

Emakina.BE Emakina Global
Luc Malcorps Director of Media Relations, Emakina Group

Emakina, het User Agency

Emakina is een digitaal agentschap met een wereldwijd bereik dat deel uitmaakt van Emakina Group (een bedrijf van EPAM Systems Inc - NYSE: EPAM),een van de meest toonaangevende onafhankelijke digital agencies, met 26 kantoren in 18 landen in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Noord-Amerika.

Als ambassadeurs van de gebruikers plaatst Emakina de verwachtingen en eisen van de gebruiker centraal in elke digitale ervaring. Deze aanpak biedt de klanten van het agentschap en hun merken een bevoorrechte relatie met hun nieuwe leiders: de consumenten van het digitale tijdperk. Meer informatie vindt u op www.emakina.com.