Visit Brussels lanceert Bright Brussels met Emakina

Nieuwe evenementwebsite belicht de charme en kleur van de hoofdstad

Het Brussels lichtfestival keert dit najaar terug met een speciale editie. Visit Brussels nodigt iedereen uit om van 28 oktober tot 6 november in de hoofdstad een waaier aan heldere artistieke werken te ontdekken. Digitaal partnerbureau Emakina creëerde de speciale website voor het tien avonden durende evenement, als onderdeel van hun langdurige partnerschap met Visit Brussels.

Schitter en gloed

Op bright.brussels vinden bezoekers een gedetailleerde kaart met alle kunstinstallaties, het volledige 'Bright Off'-programma, en alle avontuurlijke laatavond-museumopeningen. De stad zal schitteren en gloeien langs de twee routes in de bovenstad, in dit magisch en volledig gratis festival.

De Kaart van het Bright Brussels-evenement

Snel en wendbaar

Emakina creëerde de informatieve heldere website in lijn met de vormgeving van het Bright Brussels-evenement. Het team koos voor dit project voor Drupal 9, om in recordtijd een aantrekkelijke en praktische website te produceren en hun collega's van Visit Brussels in staat te stellen vlot alle inhoud toe te voegen.

Het grotere plaatje

Dit is een nevenproject in de langetermijnsamenwerking tussen Emakina en het communicatieagentschap voor toerisme en cultuur van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Parallel met dit initiatief richten hun experts zich op het volledige nieuwe ecosysteem voor de organisatie, met een toegewijd team dat alle elementen in dit geheel aanpakt.

`"We zijn echt trots om de dynamische digitale partner te zijn van Visit Brussels," zegt Tim Wolfs, MD van Emakina.BE. "Het team is enthousiast om dit nieuwe project te lanceren als deel van onze samenwerking op lange termijn. We kijken nu al uit naar de volgende uitdagingen, terwijl we samen het nieuwe ecosysteem van de organisatie voorbereiden om zo mee hun succesvolle toekomst vorm te geven."
Emakina.BE
Over Emakina NL

Emakina Nederland (Emakina.NL) is onderdeel van Emakina Group en opereert als full-service agency.

Emakina Group is een leidinggevende onafhankelijke full service digitale agentschapsgroep en deel van EPAM Systems Inc. (NYSE: EPAM). Toonaangevende nationale en multinationale organisaties zoeken sterke gebruikerservaringen voor hun klanten, medewerkers en partners. Emakina zorgt hiervoor, dankzij hoogwaardige digitale marketingdiensten.

Tevreden gebruikers maken een merk succesvol.
Daarom creëren ruim 1200 experts vanuit 18 landen prachtige websites, e-commerce-oplossingen, applicaties en communicatiecampagnes. Zo vergroten ze de ‘User Equity’ van bedrijven en organisaties. Dit opgebouwde vermogen aan positieve ervaringen is de sleutel tot hun succesvolle digitale transformatie.

www.emakina.nl www.emakina.com

Emakina NL